About us
0-10 Брой служители

Основните сфери на дейност на кантората са:

Счетоводство

• Текущо завеждане на входящи и изходящи първични документи; • Изготвяне и подаване в срок на Справки-декларации и дневници по ЗДДС по електронен път; Изготвяне на ИНТРАСТАТ и VIES – декларации и подаването им в НАП; • Следене на оборотите за задължителна регистрация по ЗДДС; подготовка и регистрация; • Данъчна защита и представителство пред НАП при провеждане на ревизии по ЗКПО, ЗДДС, ЗДДФЛ, насрещни проверки, проверки от Инспекция по труда и други подобни; • Попълване на декларации и отчет за БНБ във връзка със статистиката на платежния баланс и външния дълг; • Годишно счетоводно приключване, изготвяне на годишна данъчна декларация и счетоводни отчети, и тяхното представяне пред органите на НАП и НСИ; • Изготвяне на платежни нареждания за дължими данъци и такси; • Пълна и точна информация за текущо счетоводно състояние; Ежемесечно следене на финансовия резултат; • Изготвяне на справки за задълженията и вземанията на фирмата; • Изготвяне и поддръжка на инвентарни книги, данъчен и счетоводен амортизационен план.
Допълнителни услуги: • Съхранение на Архив; • Представяне на информация за промените в счетоводното, данъчното и осигурителното законодателство; • Представителство пред НАП, НОИ, НСИ, Търговски регистър и др. • Извършване на физическа инвентаризация на материални запаси, стоки и дълготрайни активи; • Изготвяне на отчети по изисквания на клиента;

ТРЗ и Личен състав

• Изготвяне на стандартни трудови договори на персонала, съпътстващите ги документи и заповеди за прекратяването им; • Изготвяне на граждански договори и сметки за изплатени суми; • Изготвяне и съхраняване на служебни досиета на работещите; • Изготвяне и подаване на уведомления по чл. 62 от Кодекса на труда; • Изготвяне на ведомости за работна заплата, разходи за персонала, взаимоотношения с бюджета, фишове за заплати; • Подаване на декларации образец 1 и 6 по електронен път; • Подготовка на файловете за безкасово плащане на заплати; • Изготвяне и подаване на платежни нареждания за масово плащане на дължими осигуровки и данъци за персонала и собствениците. • Изготвяне на документи за пенсиониране; Оформяне на трудови книжки; • Изготвяне на служебни бележки, удостоверения за доходите на служителите; • Обработване на документи за временна нетрудоспособност, бременност и раждане, и тяхното подаване в НОИ; • Представляване на клиентите пред органите на НАП при ревизии, относно ДОО, ЗО и ДЗПО

Данъчни консултации

• Становища и решения по данъчни казуси по всички данъчни закони, включително при сложни сделки или преобразувания на дружества, при които възникват значителни данъчни ефекти; • Консултации и решения по данъчни ефекти при международни търговски операции и избягване на двойно данъчно облагане; • Представителство по време на данъчни ревизии;

Юридически консултации

Кантората разполага с юристи, поради което в абонаментния план за счетоводно обслужване се предлага опция - устни юридически консултации. В случай, че казусите изискват по – задълбочена юридическа помощ, като предприемане на процесуални действия или изготвяне на обемни юридически документи, клиентите на кантората могат да се обърнат към Адвокатско дружество „Диков и Дикова“ – юридически партньор на „БИЛАНЦ“ ООД.

Media
Location